Eduskuntaryhmän kesäkokous Imatralla

Vasemmistoliiton eduskuntaryhmä pitää kesäkokouksensa 17. – 18. elokuuta Imatralla.

Vasemmistoliiton eduskuntaryhmä pitää tänä vuonna kesäkokouksena Imatralla. Kesäkokouksen yhteydessä järjestetään muutama yleisötilaisuus.

Tule tapaamaan vasemmistoliiton kansanedustajia Imatran kävelykadulla torstaina 17.8. klo 13-15. Tarjolla on soppaa, tavaranvaihtotori (juontajana Silvia Modig) ja hallituksenkaatomölkkyä.

Torstai-iltana järjestämme keskustelutilaisuuden sosiaali- ja terveydenhuollon palveluiden uudistuksesta. Mukana keskustelemassa ovat vasemmistoliiton puheenjohtaja Li Andersson, vasemmistoliiton Imatran kaupunginvaltuutettu Timo Mykrä sekä Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiiristä Eksotesta johtaja Tiina Kirmanen ja ylilääkäri Leena Suomalainen.

Tilaisuudessa on kahvitarjoilu.

Tervetuloa tapaamaan vasemmiston kansanedustajia!

Kokousaikataulu

to 17.8.2017
11-13 kokouksen avoin osio (Valtionhotelli, Torkkelinkatu 2)
13.00 tiedotustilaisuus ja lounas