Risteilyohjelma

Lauantai 18.8

16.00 Lippujen jako, Länsiterminaali 17.30 Laivaan nousu alkaa posetiivari Harri Karvosen tahdittamana 18.00 Buffet-illallinen I kattaus ja 20.30 II kattaus, kansi 8 18.00 Kansanedustajat, MEP ja puoluejohto sekä vasemmistolainen ay-johto tavattavissa laivalla, poliittisia ja ay-tapaamisia 18.30 Laiva lähtee Tallinnaan 18.30 – 22.00 Lasten oma leikkihuone avoinna, kansi 7 (Pinskut leikittävät) – Itämeri-ympäristösuunnistus koko perheelle 22.00 Laiva saapuu Tallinnaan Ocean Club, kansi 8 20.00 Tervetulotilaisuus Tilaisuuden juontaa kansanedustaja Silvia Modig, tervetulosanat lausuu Vasemmistoliiton puheenjohtaja Li Andersson, esiintymässä Vuokko Hovatta, Maija Kauhanen, Paleface, Jonna Pirttijoki

Vuokko Hovatta
Maija Kauhanen
Jonna Pirttijoki
Paleface

20.30 Kengurumeininki, lapsille ja lapsenmielisille

Kengurumeininki

21.30 Vuokko Hovatta, Maija Kauhanen Ohjelman aloittaa Vuokko Hovatta, jonka mukana vibrafonisti Panu Savolainen ja alttoviulisti Atte Kilpeläinen taikovat maagisia tunnelmia Riina Katajavuoren ja Aulikki Oksasen runoihin pohjautuen. Tämä kolmikko sulattaa sydämet. Seuraavaksi lavalle astuu häikäisevä kanteletaiteilija Maija Kauhanen, joka tuo säpinää rytmisellä fuusiosoitollaan. Maija on multi-instrumentalisti, joka ei varmasti jätä ketään kylmäksi. Kansanmusiikki ja kansallissoittimemme kantele saa uuden villin lähestymistavan. Maija on kotoisin Saarijärveltä ja soittaa raapii kanneltaan grillitikulla. Ja laulaa kuin satakieli! 23.00 Paleface Päätökseksi lavalle nousee Paleface. Tämän miehen sanaa ja sanomaa ei tarvitse esitellä. Voimme laulaa mukana ja nauttia shamanistisesta esiintymisestä. 00.00 Laivan bilebändi Windjammer Bar, kansi 8 20.30 Karaoke alkaa, tule laulamaan Sea Pub, kansi 8 19.00  Laivan trubaduuri 20.30 Työväenlauluja yhdessä, vetää Reino Bäckström ja Sauli Malinen 21.15  Pubivisa, Minna Minkkinen 22.00 Jonna Pirttijoki 23.00 Laivan Trubaduuri Theater Europa, kansi 6 20.30 Eduskuntaryhmän kyselytunti Moonlight Bar, kansi 7 22-06 Disko

Sunnuntai 19.8.

7.00 – 10.00 Meriaamiainen Grand Buffet, kansi 8 8.00 – 12.00 Maihin- ja laivaannousu Tallinnassa (mukaan maihinnousukortti, maihinnousu vain kerran) 10.00 – 13.00 Tapaamisia, seminaareja, politiikkaa, työelämää, tulevaisuutta, kansi 12 ja 6 12.00 – 16.00 Lasten oma leikkihuone avoinna, kansi 7 12.30 Laiva lähtee Helsinkiin Ocean Club, kansi 8 12.30 yllätysohjelmaa 13.00 – 14.00 Politiikan puheenvuorot, puhetta johtaa Joonas Leppänen:

• Ay-vasemmiston tulevaisuuden työelämän linjoitus (Matti Huutola, SAK)
  • Vasemmiston Euroopassa (Merja Kyllönen)
  • Vasemmistoliiton hallitusohjelma tavoitteet (Li Andersson)

Sea Pub, kansi 8 Kulttuuriohjelma jatkuu, lisäksi Vasemmisto-bingo Fast Lane, kansi 7 13.00 – 15.00 Päivätanssit Windjammer Bar, kansi 8 13.30 Karaoke Grande Buffet, kansi 8 14.15 Buffet lounas Ocean Club, kansi 8 15.00 Risteilyn päätöstilaisuus Tilaisuuden juontaa Silvia Modig, päätössanat Li Andersson, esiintymässä Vuokko Hovatta, Maija Kauhanen, Paleface, Jonna Pirttijoki 16.00 Laiva saapuu Helsinkiin

Risteilyyn sisältyviä tapaamisia (lista täydentyy)

• Kansanedustajien tapaaminen
  • Vasemmistonaiset
  • Ammattiliittojen tapaamiset
  • KVSolid – keskustelua kansainvälisestä solidaarisuustyöstä
  • Itämeri-keskustelu
  • Vasemmistonuoret – Kabineteista kaduille – Vasemmistonuorten paneeli puoluetoiminnasta, uusista vaikuttamisstrategioista ja ulkoparlamentaariseen vaikuttamiseen osallistumisesta – ELNUn (Eläkeläisnuorisoliitto) tapaaminen
  • Pinskut – työpaja – Lapsivaikutusten arviointi ja lapsen kuuleminen päätöksenteossa – Pinsku-ohjaajatapaaminen
  • Yrjö Sirolan säätiö – sirolalaisten tapaaminen
  • KSL & Vasemmistofoorumi – sivistyspoliittinen keskustelu
  • Vasemmistomedia – keskustelua vasemmistomedian tilasta ja tulevaisuudesta
  • Eläkeläiset – eläkeläisyyteen, eläkkeisiin ja ikääntymispolitiikkaan liittyvä keskustelutilaisuus

Hinta- ja varaustiedot täällä >>