Varaa nyt! Vasemmistoristeily elokuussa 2018

Tule koko perheen voimin Vasemmistoliiton syysristeilylle 18.-19.8.2018 Silja Europa -laivalle.

Nyt voit varata paikkasi ensi vuoden mukavimmalle matkalle! Vasemmistoristeilyllä tapaat Vasemmiston kansanedustajia, meppiä ja puoluejohtoa, vasemmistolaisen ay-liikkeen johtoa, osallistut seminaareihin, laulat karaokea ja työväenlauluja yhdessä, näet huippuesiintyjiä, nautit lastenohjelmasta. Ja tietenkin: näet tuttuja ja tapaat uusia ystäviä monipuolisen viikonlopun aikana.

Matka alkaa Länsiterminaalista lauantaina 18. elokuuta, Tallinnassa on mahdollisuus maissa käyntiin sunnuntaina klo 8-12. Paluu Helsinkiin sunnuntaina 19.8. klo 16.

Mukana risteilyllä Kansan Uutiset, KSL, Vasemmistonaiset, Vasemmistonuoret, Eläkeläiset, Pinskut  ja muut yhteistyökumppanit.

Katso koko risteilyohjelma täältä >>

Hinnat ja varaustiedot täältä >>

Ympäristötietoa

Tallink Silja on sitoutunut kestävän kehityksen edistämiseen laivoilla. Se on mm. saanut ensimmäisenä laivayhtiönä maailmassa MSC-sertifikaatin. Yhtiö on myös WWF:n yhteistyökumppani. Yhteistyön tavoitteena on kehittää laivojen ympäristövastuullisuutta ja kertoa asiakkaille Itämeren suojelun tärkeydestä sekä ylläpitää henkilöstön ympäristötietoisuuttaja.

Lue lisää: Tallink Siljan sitoumuksista sekä yhteistyö- ja ilmastokumppaneista (lataa pdf)

Lue lisää: Tallink-konserni on WWF:n pääyhteistyökumppani >>