Valtakunnallinen kuntaparlamentti vasemmistovaltuutetuille

Vasemmistoliiton valtakunnallinen kuntaparlamentti pidetään 21.-22.10.2017 Vantaalla. Uudenmaan ja Helsingin piirien organisoimaan tapahtumaan ovat tervetulleita kaikki puolueen valtuutetut ja varavaltuutetut.

Aika: lauantaista sunnuntaihin 21.-22.10.2017
Paikka:  Puistokulma, Vantaan Hiekkaharju (vuonna 1964 valmistunut perinteinen työväentalo ja tanssipaikka)

Tilaisuuteen ovat lupautuneet mm. puheenjohtaja Li Andersson, presidenttiehdokas Merja Kyllönen sekä Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin toimitusjohtaja Aki Lindén. Lisäksi kuulemme valtuutettujen puheenvuoroja eri puolilta Suomea ja pohdimme ”valiokunnissa” sote-palveluiden tulevaisuutta, kuntien omistajaohjausta, sivistystä sekä maahanmuuttoa ja työllisyyttä.

Ohjelmassa on tiukkaa asiaa ja kokemusten vaihtamista, mutta myös yhdessäoloa ja kollegoihin tutustumista lauantaina pidettävässä illanvietossa.

Käytännön tietoa

Puistokulma sijaitsee hyvien liikenneyhteyksien varrella,  kivenheiton päästä Tikkurilan juna-asemasta ja kuuden minuutin junamatkan päässä Helsinki-Vantaan lentokentästä.

Majoitusvarauksia kannattaa tehdä jo nyt. Osallistujia varten on varattu alustavasti 15 huonetta Puistokulmassa sijaitsevasta hotelli 20roomsista. Yhden hengen huone maksaa 45, kahden hengen huone 59 ja kolmen hengen huone 69 euroa.

Varaaminen onnistuu hotellin nettisivujen kautta www.20rooms.fi tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@20rooms.fi.

Lisäksi aivan lähellä sijaitsevasta Sokos-hotelli Vantaasta on varattu runsaasti huoneita, joiden hinta on yhden hengen huoneen osalta 80 euroa ja kahden hengen huoneesta 100 euroa.

Niitä voi varata Sokos Hotels myyntipalvelusta p. +35820 1234 600, sähköposti sokos.hotels@sok.fi. Varaustunnus on BKUN171021 tai KUNTAPARLAMENTTI.

Varauksia voi tehdä myös nettisivulla www.sokoshotels.fi. Nettisivulla varaustunnus on ”BKUN171021”, se lisätään kohtaan ”varauskoodi”.

Ilmoittautumisohjeet itse kuntaparlamenttiin julkaistaan lähempänä ajankohtaa.

Tilaisuus on maksuton.

Lisätiedot: