Tule mukaan Merjan presidenttikampanjaan

Tule mukaan tekemään Merja Kyllösestä presidentti!

Pääset mukaan täällä: www.merja2018.fi

Tehdään yhdessä iloinen ja näkyvä kampanja. Nostetaan esiin Vasemmistolle tärkeitä arvoja. Kuten Merja Kyllönen puheessaan ehdokkaaksi valintansa jälkeen sanoi:

– Turvallisuutta luodaan parhaiten poistamalla syrjintää, pienentämällä tuloeroja, mahdollistamalla ihmisten koulutus ja varmistamalla yleisen oikeudenmukaisuuden toteutuminen. Hyvinvointivaltioita ei kannata ajaa alas, eikä koulutusjärjestelmiä heikentää ja epätasa-arvoistaa, tai puolueettoman median toimintaelementtejä hämmentää. Puolustusliitot tai sotilasliitot eivät pysty ratkomaan eriarvoisuudesta tai osattomuudesta kumpuavaa hajaannusta tai terrorismia.

– Suurinta yhteiskunnallista ongelmaamme, ilmastonmuutosta, ei myöskään torjuta sotilaallisin ratkaisuin. Pakolaiskriisi on vasta alkusoittoa sille hädälle ja turvattomuudelle, joka eteläisen pallonpuoliskon maita uhkaa ilmastokatastrofin edetessä. Sitä vastuuta emme voi ulkoistaa.

Merja Kyllönen kiertää kesällä ja alkusyksystä aktiivisesti ympäri Suomea. Seuraa kalenteria Merja Kyllösen verkkosivuilla  ja tule mukaan tapahtumiin.

Seuraa Merja Kyllöstä myös sosiaalisessa mediassa:
www.facebook.com/kyllonen.merja/
www.twitter.com/KyllonenMerja
www.instagram.com/mertsikyllikki/

Varsinainen presidentinvaalikampanja avataan 18.11.2017.

Tule mukaan myös Merjan Facebook-tukiryhmään. Ryhmä löytyy Facebookista nimellä Merja2018 tukiryhmä. Ryhmässä voidaan yhdessä ideoida kampanjaa, tsemppailla toisia ja jakaa tietoja.

Onnistunut presidentinvaalikampanja vaatii tekijöiden lisäksi myös rahaa. Pienetkin summat ovat ensiarvoisen tärkeitä. Rahaa voi lahjoittaa Vasemmistoliiton tilille: FI35 5541 2820 0256 67 OKOYFIHH, viitenumero 1025 (Rahankeräysluvan numero: RA/2016/438)

Terveisin,
Joonas Leppänen