Puoluetoimiston työntekijät

Puoluetoimisto

Lintulahdenkatu 10, 3. krs, 00500 HELSINKI
(käynti Lintulahdenkujan puolelta) Toimisto on auki arkipäivisin klo 9 – 16.

Puhelinvaihde on poistettu käytöstä. Voit soittaa suoraan työntekijöiden alla oleviin numeroihin.

Jäsenpalvelu: jasenasiat@vasemmisto.fi,  p. 040 723 5009

Tiedotuksen yleiset asiat ja yhteydenotot: tiedottaja@vasemmistoliitto.fi, p. 040 5454 958

Naistoiminta: vasemmistonaiset@vasemmisto.fi, p. 040 760 0051

Henkilökunnan sähköpostit ovat muotoa etunimi.sukunimi@vasemmisto.fi (myös osoite @vasemmistoliitto.fi toimii)

Työntekijät

Joonas Leppänen, puoluesihteeri
p. 040 183 1033

Puoluesihteeri vastaa puolueen käytännön toiminnasta ja organisaation kehittämisestä sekä poliittisista linjauksista yhteistyössä muun puoluejohdon kanssa. Puoluesihteeri vastaa puolueen eri toimijoiden, puoluevaltuuston ja puoluehallituksen kokousten sekä puoluekokouksen valmistelusta ja niiden toimeenpanosta. Puoluesihteeri hoitaa puolueen yhteiskuntasuhteita. Hän toimii myös vaalipäällikkönä eri vaaleissa.

Dan Koivulaakso, poliittinen sihteeri
p. 044 506 6613

Poliittisen sihteerin tehtäviin kuuluu poliittisten asioiden valmistelu. Poliittinen sihteeri hoitaa puolueen kansainvälisiä suhteita.

Malla Kantola, hallinnon sihteeri
p. 040 739 1508

Hallinnon sihteerin tehtäviin kuuluu puoluesihteerin sihteerinä toimiminen, puoluehallituksen sihteerin tehtävät, erilaisten kokousten käytännön valmistelut ja toimistotyöt.

Mikko Koikkalainen,  järjestö- ja kunnallissihteeri
p. 040 6433 350

Järjestö- ja kunnallissihteerin tehtävään kuuluu vastata puolueen järjestötoiminnan kehittämisestä yhteistyössä piirien toiminnanjohtajien, piirihallitusten ja yhdistysten toimijoiden kanssa sekä alue- ja kuntapolitiikan kehittämisestä alueellisten luottamushenkilöiden kanssa.

Marianna Rautiainen, tiedottaja
p. 040 545 4958

Tiedotus- ja viestintäasiat.

Yleiset tiedotusasiat ja yhteydenotot: tiedottaja(at)vasemmisto.fi.

Silla Kakkola, jäsen- ja naispoliittinen sihteeri
p. 040 760 0051

Jäsen- ja naispoliittisen sihteerin tehtävään kuuluu vastata Vasemmistoliiton jäsenpalvelusta, jäsenrekisterin ylläpidosta ja sen kehittämisestä. Jäsen- ja naispoliittinen sihteeri vastaa Vasemmistonaisten toiminnan koordinoinnista yhteistyössä Valtikan kanssa.

Jäsenasioissa sähköpostiosoite: jasenasiat(at)vasemmistoliitto.fi.

Naistoimintaan liittyvissä asioissa sähköpostiosoite: vasemmistonaiset(at)vasemmistoliitto.fi.

Eila Viljakainen, taloussihteeri

p. 040 594 5560

Taloussihteerin tehtäviin kuuluu puolueen talouden seuranta ja suunnittelu sekä muut talouteen ja rahaliikenteeseen kuuluvat asiat.

Johannes Valkonen, kampanjatyöntekijä 30.6.2019 asti

p. 040 621 6233

Kampanjatyöntekijä tukee puoluetoimistoa materiaalien tuottamisessa, verkkosivujen kehityksessä ja sosiaalisen median kampanjoissa.