Puoluetoimiston työntekijät

Puoluetoimisto

Lintulahdenkatu 10, 3. krs, 00500 HELSINKI
(käynti Lintulahdenkujan puolelta) Toimisto on auki arkipäivisin klo 9 – 16.

Puhelinvaihde on poistettu käytöstä. Voit soittaa suoraan työntekijöiden alla oleviin numeroihin. Henkilökunnan sähköpostit ovat muotoa etunimi.sukunimi@vasemmisto.fi (myös osoite @vasemmistoliitto.fi toimii)

Jäsenpalvelu

Jäsenasioissa sähköpostiosoite jasenasiat@vasemmisto.fi,  p. 040 723 5009.

Jäsenpalvelu on avoinna maanantaisin ja tiistaisin kello 10-15.

Tiedotus

Tiedotuksen yleiset asiat ja yhteydenotot sähköpostiosoitteella tiedottaja@vasemmistoliitto.fi, p. 040 5454 958

Naistoiminta

Vasemmistonaisten toimintaan liittyvät yhteydenotot sähköpostilla vasemmistonaiset@vasemmisto.fi, p. 040 760 0051

Työntekijät

Joonas Leppänen, puoluesihteeri
p. 040 183 1033

Puoluesihteeri vastaa puolueen käytännön toiminnasta ja organisaation kehittämisestä sekä poliittisista linjauksista yhteistyössä muun puoluejohdon kanssa. Puoluesihteeri vastaa puolueen eri toimijoiden, puoluevaltuuston ja puoluehallituksen kokousten sekä puoluekokouksen valmistelusta ja niiden toimeenpanosta. Puoluesihteeri hoitaa puolueen yhteiskuntasuhteita. Hän toimii myös vaalipäällikkönä eri vaaleissa.

Dan Koivulaakso, poliittinen sihteeri
p. 044 506 6613

Poliittisen sihteerin tehtäviin kuuluu poliittisten asioiden valmistelu. Poliittinen sihteeri hoitaa puolueen kansainvälisiä suhteita.

Malla Kantola, hallinnon sihteeri
p. 040 739 1508

Hallinnon sihteerin tehtäviin kuuluu puoluesihteerin sihteerinä toimiminen, puoluehallituksen sihteerin tehtävät, erilaisten kokousten käytännön valmistelut ja toimistotyöt.

Mikko Koikkalainen,  järjestö- ja kunnallissihteeri
p. 040 6433 350

Järjestö- ja kunnallissihteerin tehtävään kuuluu vastata puolueen järjestötoiminnan kehittämisestä yhteistyössä piirien toiminnanjohtajien, piirihallitusten ja yhdistysten toimijoiden kanssa sekä alue- ja kuntapolitiikan kehittämisestä alueellisten luottamushenkilöiden kanssa.

Marianna Rautiainen, tiedottaja
p. 040 545 4958

Tiedotus- ja viestintäasiat.

Yleiset tiedotusasiat ja yhteydenotot: tiedottaja(at)vasemmisto.fi.

Silla Kakkola, jäsen- ja naispoliittinen sihteeri
p. 040 760 0051

Jäsenasioissa sähköpostiosoite on jasenasiat@vasemmisto.fi ja puhelinnumero 040 723 5009. Naistoimintaan liittyvissä asioissa sähköpostiosoite: vasemmistonaiset@vasemmistoliitto.fi ja puhelin 040 760 0051

Jäsen- ja naispoliittisen sihteerin tehtävään kuuluu vastata Vasemmistoliiton jäsenpalvelusta, jäsenrekisterin ylläpidosta ja sen kehittämisestä. Jäsen- ja naispoliittinen sihteeri vastaa Vasemmistonaisten toiminnan koordinoinnista yhteistyössä Valtikan kanssa.

Eila Viljakainen, taloussihteeri

p. 040 594 5560

Taloussihteerin tehtäviin kuuluu puolueen talouden seuranta ja suunnittelu sekä muut talouteen ja rahaliikenteeseen kuuluvat asiat.

Saara Shikeben, kampanjaviestinnän suunnittelija

p. 050 371 2298

Kampanjaviestinnän suunnittelija vastaa puoluetoimiston verkkokampanjoinnista, sosiaalisen median sisällöistä sekä verkkoviestinnän kehittämisestä.