Vasemmistoliitto etsii viestinnän suunnittelijaa vaalivoiton tekijäksi

Etsimme taitavaa ja näkemyksellistä viestinnän suunnittelijaa vauhdittamaan vasemmistoliitto vaalivoittoon kevään 2019 eduskunta- ja eurovaaleissa. Viestinnän suunnittelijana tuotat sisältöjä vasemmistoliiton somekanaviin, teet työtä median kanssa ja vahvistat viestintämme strategisia linjoja kanssamme. Etsimme näkemyksellistä ja aikaansaavaa tekijää, jolle vaalikampanjan nopea tahti ja yllätyksellisyys on sytyke, ei este.

Kevään 2019 eduskuntavaaleissa vasemmistoliitto toteuttaa kunnianhimoisen valtakunnallisen kampanjan, jonka viestinnän suunnittelijana pääset suunnittelemaan ja toteuttamaan näkyvää sekä maailmaa muuttavaa viestintää eri kanaviin läpi Suomen.

Vastuualueet

• Sisältösuunnnittelu ja -tuotanto erityisesti sosiaaliseen mediaan ja muihin digikanaviin
  • Mediasuhteet ja muu mediatyö
  • Osallistuminen kampanjan viestintästrategian suunnitteluun

Edellytämme

• Aiempaa kokemusta itsenäisestä vaativasta viestintätyöstä
  • Näkemyksellisyyttä vaikuttavasta kampanjaviestinnästä
  • Kykyä organisoida omaa työtä nopeatahtisessa kampanjaympäristössä
  • Hyvää politiikan hahmottamiskykyä

Katsomme eduksi

• Adobe CC -ohjelmien, erityisesti Photoshop ja Indesign, hallinnan

Tule tekemään kanssamme inhimillisempää Suomea sekä vaalivoittoa 2019!

Lisätietoja tehtävästä antaa politiikka- ja viestintätiimin vetäjä Touko Sipiläinen 040 1962292, touko.sipilainen@vasemmistoliitto.fi

Kiinnostuitko? Lähetä CV:si, valikoima työnäytteitäsi, sekä lyhyt hakemus mahdollisimman pian ja viimeistään 19.12.2018 osoitteeseen touko.sipilainen@vasemmistoliitto.fi (viestin aiheeksi: Hakemus, viestinnän suunnittelija). Valitun hakijan tulisi voida aloittaa työt 9.1.–20.1. välillä. Tehtävä on määräaikainen ja jatkuu 30.5. asti. Määräaikaisuuden perusteena on projektiluontoinen työ ja eduskunta- sekä europarlamenttivaalit.